Guláš ultra

quasi | Vyše 80% mozgu tvorí kvapalina. U mnohých brzdová

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
quasi
Svätá Žilinka, patrónka zločincov Zdroj: Utekajte z tejto Bohom zabudnutej krajiny čo najďalej
 
tato
tato | 8.12.2022 11:55

Dobré by to bolo, ak by namiesto kosáka bolo to , čo je pre zlodejský a zločinecký kapitalizmus príznačné - dolár či americká vlajka.


new flag of ruSSia

Franta Váňa
Franta Váňa | 8.12.2022 15:44

tato - Haščák to je ten, čo študoval za boľševika v Moskve na MGIMO, čo bola náborová kancelária pre agentov boľševickej tajnej milície KGB


VelkyNevykonny
VelkyNevykonny | 8.12.2022 20:24

Ten obrázok si si vytlačím na nástenku.


tato
tato | 8.12.2022 21:23

Franta Vaňa, nie je podstatné, kde Haščák študoval, podstatné je, za akého režimu môže Haččák a ďalší kradnúť miliony - za KAPITALIZMU. V socializme by do Haščák a ani nikto iný nemohol.


new flag of ruSSia
new flag of ruSSia | 9.12.2022 09:35

tato | 8.12.2022 21:23

chcel si naznacit, ze za socializmu sa nekradlo?


Perún
Perún | 9.12.2022 12:37

Ako majster rádu rytierov najsvätejšieho hrobu mäkčeňa pri L odsudzujem toto hanebné a svätokradežné meme.


Franta Váňa
Franta Váňa | 9.12.2022 15:34

tato zase si sa putinovsky strápnil.
KGB MGIMO Haščák sa naučil podvádzať a klamať v Moskve.
Akurát, že pôvodne to mal využiť v prospech boľševického teroru, ale pretože bol prispôsobivý, tak to zneužil na vlastné ako sa hovorí obohatenie.
A kontakty - konexie z Moskvy mu v tom poriadne pomohli - boľševická mafia drží pri sebe.
Je to tak?


tato
tato | 9.12.2022 20:55

Franta vaňa, zlodejiny sa diali a dejú aj v iných kapitalistických krajinách. Pozri si takého českého Viktora Koženého, ten zlodej študoval v USA:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Viktor_Ko%C5%BEen%C3%BD


new flag of ruSSia
new flag of ruSSia | 9.12.2022 21:00

to ze sa v kapitalizme korupcia a zlodejiny vysetruju a trestaju, neznamena, ze v socializme sa nekradne, v socializme sa preto zlodejina netresta, lebo tam kradne kazdy, to je aj caste zdvovodnenie preco sa u nas nepotrestal nikto s komunistickej garnitury, ze to by sme museli pozatvarat vsetkych


tato
tato | 10.12.2022 11:24

new flag, Si ozaj nepríčetný alebo ano? V socializme sa nemohli diať takéto zlodejiny, ako privatizačné v kapitalizme. Tie menšie sa za socializmu poriadne vyšetrovali a pranierovali. V kapitalizme sa zlodeji nazývajú úspešní podnikatelia, zlodejstvá sa nevyšetrujú, lebo kapitalistická polícia nestíha, len eviduje trestné činy a niekedy ani to nie, rovno povedia, zbytočne to tu budeme spisovať, aj tak páchateľa nebudeme hľadať. Proste zlodeji a mafiáni majú v kapitalizme priam neobmedzené možnosti.


pepetko
pepetko | 10.12.2022 22:45

Tato, koľko námahy to stojí, písať také hlúposti to viem ale koľko euro do donesie?


new flag of ruSSia
new flag of ruSSia | 13.12.2022 13:52

tato | 10.12.2022 11:24 v jednom mas pravdu je to na dhu debatu, ale zhrnut sa to da: za socialzmu sa nekradlo jednoducho sa znarodnilo, kazdemu kto nieco mal, vsetko na com po generacie makali aj jeho predkovia ukradla strana a vlada a jej protezanti to potom postupne len premiestnovali z tej velkej znarodnenej kopy na malu privatnu, no v tvojich socialistickych predstavach o fungovani sveta, je kazdy pocnikatel zlodej a kazdy socialista spravny udernik, ktory je cestny lebo pohana kolesa socializmu vpred naspat cesta nemozna, takze ti je to zbytocne vysvetlovat, ako spravny marxista aj tak z celeho vysvetlenia usidus, ze kazdy komu bol majetok znarodneny ho predssa musel ziskat podvratne, inak by si sa na vec pozreal, keby si dakedy co i len skusil podnikat, teda zivit sa z vlastnych ruk a este z toho odvadzat cca. 75% statu na jeho chod aj zachod


Franta Váňa
Franta Váňa | 13.12.2022 16:42

"za socialzmu sa nekradlo jednoducho sa znarodnilo" - upresnenie, za socializmu sa kradunutie premenovalo na znárodnenie a preto aj bol celý socialistický tábor tak zaostalý a chudobný


tato
tato | 17.12.2022 14:37

Lepšie znárodnené ako rozkradnuté. Chudobina mnohých je teraz.


new flag of ruSSia
new flag of ruSSia | 19.12.2022 08:18

znárodnené = ukradnuté

Chudobina mnohých je teraz, lebo im bolo znarodnene.


Franta Váňa
Franta Váňa | 19.12.2022 10:37

tato - znova klamete
znárodnením sa nedosiahlo zbohatnutie, ale iba to, že skoro všetci (okrem komunistických aparátčikov, ktorý mali "diplomatické" predajne, kde si kupovali tovar z prehnitého Západu), tak boli rovnako chudobní.


tato
tato | 19.12.2022 23:48

Váňa, taká chudobina a neistota pre mnohých ako je teraz, za socializmu nebola nikdy. Pozlátkový tovar zo západu v Tuzexe bol k dispozícii pre každého, nebol však nutný. Aj ja som čo-to občas v Tuzexe kúpil. No nerozoberajme čo bolo. Rozoberajme súčasný kapitalistický marazmus, v ktorom žijeme. Nie že Slovensko, celý (kapitalistický) svet je v chaose, neistote, nespravodlivosti, devastácii, v bohatstve jedných a chudobine druhých a v automobilovom šialenstve. A nič sa s tým nerobí, lebo prevláda arogancia a egoizmus.


Franta Váňa
Franta Váňa | 20.12.2022 14:47

tato znova klameš
Keď si porovnáš bohaté a chudobné krajiny, tak výsledok je jasný.
Všetky socialistické a totalitárske krajiny sú chudobné - Kuba, Severná Kória, Venezuela, Nikaragua, Vietnam, Bielorusko, Rusko...
A teraz ty uveď nejakú socialistickú krajinu, ktorá je bohatá.


tato
tato | 22.12.2022 00:12

1. Najhoršie je chudobným ľuďom medzi bohatými, a tak tomu je hlavne v chamtivých devastačných kapitalistických štátoch.
2. Kto vstúpi do Neba ľahšie, bohatý či chudobný?


Franta Váňa
Franta Váňa | 22.12.2022 11:40

tato - to je zúfalo trápna demagógia
Takže chudobu odstránime tak, že všetci budú chudobní a tak nebudú závidieť iným?
To je extra hlúposť aj na kovaného komunistu.


tato
tato | 22.12.2022 14:40

Píšeš riadny nezmysel. Chudoba je hanba (kapitalistickej) spoločnosti a tzv slobody a demokracie, kde je dovolené "slobodne a demokraticky" používať široké lakte na uchmatnutie si čo najväčšieho bohatstva na úkor ostatných ľudí a prírody.


Franta Váňa
Franta Váňa | 22.12.2022 16:22

Píšeš riadny nezmysel.
Chudoba je hanba socialistickej spoločnosti, ktorá urobí chudobných zo všetkých okrem komunistických aparátčikov zásobovaných diplomatickými predajňami tovarom z kapitalizmu.


tato
tato | 23.12.2022 12:59

Najviac chudoby je v kapitalistických krajinách, a mnohí sú v totálnom zúfalstve, rovnako je tam najviac boháčov, čo nevedia čo s peniazmi.


Franta Váňa
Franta Váňa | 23.12.2022 14:10

tato stále nehorázne klame.
Najmenej chudobných je vo vyspelých kapitalistických štátoch.
Keby sme zobrali kritéria chudoby napr. v EÚ alebo USA a aplikovali ich na Putinov chanát, tak by tam bolo chudobných viac ako 80% Putinových poddaných.


tato
tato | 26.12.2022 09:11

Rusko je takisto kapitalistické. Avšak nemusíme chodiť do Ruska ani Ameriky, stačí porovnať socialistické a kapitalistické Slovensko . Volakedy bolo zamestnanie samozrejmosťou, nezamestnanosť a bezdomovectvo absolútne neznáme pojmy. Jedno je ale na kapitalizme dobré, máme sexu a porna nadostač ako nikdy.


Franta Váňa
Franta Váňa | 27.12.2022 13:29

Za socíku bola zamestananosť, ale nikto nič poriadne nerobil, tovar nebol, ak niekto niečo poriadne chcel zabezpečil si to zo Západu.
Asi preto utekali tisícky ľudí na Západ, ale nikto na Východ.
Ako aj teraz v Putinovom zaostalom impériu, nikomu sa tam nechce žiť, ani komunistom ako ste vy.


tato
tato | 28.12.2022 02:16

Prečo každému idiotovi musím stále vysvetľovať, že západné krajiny boli vyspelejšie vždy bez ohľadu na zriadenie. Prakticky všetci učenci a prakticky všetky matematické a fyzikálne zákony a veličiny sa deti učia podľa západných učencov. Mýliš sa , že som komunista. Ja len nie som kapitalista. Kedže zaslepených prívržencov kapitalizmu ako ty je tu neúrekom, musím dávať priklady nedokonalého socializmu, ktorý napriek svojej nedokonalosti v mnohom prekonával zvrhlý kapitalizmus.


| 28.12.2022 08:51

@tato: Môžeš si byť istý, že meno Kožený je len prekladom alebo významovou napodobeninou nejakého nemecky znejúceho mena ako napr. Lederer.


Franta Váňa
Franta Váňa | 28.12.2022 09:49

tato znova trepeš hlúposti.
Tak čo je lepšie ako kapitalizmus typu západná liberálna demokracia?
A západ nebol vždy vyspelejší, v stredoveku bol orient vyspelejší a aj čína bola na tom lepšie.
Ale potom prišiel novovek, na západne vznikol kapitalizmis, ktorý poskytol rozvoj a slobodu pre ľudí, čo viedlo k pokroku a prosperite.
A autoritársky východ - Moskva, Osmani, Čína... začali zaostávať.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader